Sunday, October 23, 2011

Uskumatu, et juba on sügis käes ja ilmad on sellised nagu nad on. Alles see oli, kui esimesed küülikupojad sündisid. Hetk hiljem sai kanalaehitusega alustatud. Nüüd aga on juba aeg teha viimased ettevalmistused talveks ja lume tulekuks. 
Õnneks olen üldjoontes asjadega graafikus. Muidugi enamus projekte on poolikud, kuid siiski piisavalt kaugele arendatud, et talv võib rahus tulla. Võibolla ongi hea kui asjad settivad kevadeni, et siis saab talvise praktika põhjal otsustada, et mida veel muuta, mida kindlustad ja mida ehk üldse vaja ei ole. Suurim probleem on veel kanala ventilatsioon, aga küll ma sinna ka midagi välja mõtlen.
Sel nädalal sai paika ka küülikunäituse aeg. Üritus, mille nimel nii mõnedki kasvatajad näevad aasta jooksul vaeva, et oleks ilusaid küülikuid hindamisele tuua. Nõnda siis ka mina. Eelmisel aastal läks meil näitusel muidugi väga hästi, kuid närv on ikkagi suur selle aasta osas. Hetkel olen valinud välja 5 küülikut kelle plaanin kaasa võtta. Tegin eile ka juba esimese ülevaatluse, et kas kõik ikka on nii nagu peab. Siiani on kõik okidoki. Lähinädalal on siis veel vaja teha vaktsineerimine, maniküür ja tatoveerimine ja olemegi valmis:)

Kevadest saati olen mõelnud, et kanade kõrval tahaks veel mingit linnuliiki aga siiani ei suutnud otsustada, et keda siis täpselt. Küll käis mõte läbi, ehk see võiks olla part või hani või  kalkun. Nüüd siis sai ka see asi ära otsustatud ja eilsest peale on meil 2 kalkunit. Tegemist on pronks kalkunitega. loodetavasti nad kohanevad ilusti ja on õnnelikud siin meie juures. 


No comments:

Post a Comment