Monday, November 7, 2011

Tibude lugemine...

Öeldakse, et tibusi loetakase sügisel. Kui nii, siis nii. Ka mina lugesin oma tibud üle. Kokku on neid päris palju ( umbes 15 ) . Hea meel on aga tõdeda, et kanade saak on sel aastal märksa suurem kui kukkede. Kui välja arvata mõned kaotused, siis enamusest tibudest kasvasid ka suured linnud ja nüüd on meil õuel päris kirju seltskond.



Hetkel on ilmad veel päris soojad, nii et linnud saavad mõnusalt mööda heinamaad ringi jalutada. Eks aeg näitab kui kauaks neile seda rõõmu jätkub. Nii kui ilmad ikka päris külmaks lähevad ja lumi maha tuleb, siis on sellel lõbul kriips peal. Õnneks on kalkunid ka vaikselt kohanenud meiega. Aeg ajalt nad küll magavad katusel või puu otsas, aga üldjuhul on nad ikkagi õhtuti ilusti kanalas. Eks mul endal võtab ka aega selliste isepäiste lindudega harjumine. Siiani olen harjunud, et loomakasvatus käib minu reeglite järgi, aga need kaks püüavad mulle pidevalt meelde tuletada, et nendega see asi ikka nii lihtne ei ole:)

Laupäeval sai ka küülikud näituseks vaktsineeritud. Samuti uuendasin ka näituseküülikute pilte. Üldiselt on nad näituseks valmis. Loodetavasti saavad ka karvavahetusega selleks ajaks ühele poole. Ebameeldiva üllatusena oli üks isastest end selja pealt vigastanud ja nüüd ma ei olegi enam kindel kas saan teda näitusele kaasa võtta. Ootan veel paar nädalat ja siis teen otsuse ära. Igaljuhul oleks väga kahju teda maha jätta.

No comments:

Post a Comment