Thursday, March 25, 2010

Tere!
Meie küülikufarm on väike. Oleme spetsialiseerunud peamiselt Flandria hiidküülikute kasvatamisele ja tulevikus plaanime suuremat rõhku panna selle tõu aretamisele.
Küülikutega olen kokku puutunud kogu elu jooksul, kuid tõsisemalt hakkasin tegelema nende kasvatusega umbes 10 aastat tagasi, kui sain oma esimese küüliku- musta segaverelise isasküüliku, kes hiljem osutuks siiski emaseks. Sealt sai minu huvi küülikute vastu alguse. Aastate jooksul oleme kokku puutunud paljude erinevat tõugu ja tüüpi küülikutega. Vahepeal jäid küll küülikud tahaplaanile kuid nüüdseks on see huvi tagasi.
Alates esimese küüliku saamisest kuni praeguseni olen erilist huvi ja sümpaatiat tundnud suurte küülikute vastu. Seetõttu on ka mõistetav miks minu eriline soosing kuulub Flandriatele.
Oma esimese tõupuhta (sugupuuga) Flandria sain eelmisel suvel ja siis mõistsin et tahan selle tõuga lähemalt tutvust teha ja ka tulevikus rohkem tegeleda. Nüüdseks on mul 4 seda tõugu küülikut ja plaan on seda numbrit erinevate värvide näol suurendada. Hetkel on meie flandriad Rootsi ja Taani päritolu.
Siin blogis püüangi kirja panna oma küülikukasvatusega seonduvat informatsiooni, jagada rõõme ja muresid. Kui kellelgi peaks olema küsimusi/soovitusi meile seoses küülikutega või soovid endale soetada flandria hiidküülikut siis võta ühendust.

Minu kontakt:
Peeter
peeteremil@hotmail.com

No comments:

Post a Comment