Thursday, March 1, 2012

Otsad kokku..

Pärast pikka kaalumist, otsustasin ikkagi pässküülikute kasvatamisest loobuda. Otsus sai tehtud mitmel põhjusel. Esiteks muidugi see, et minu lemmikuteks on ja jäävad flandriad, mistõttu pässid jäid alati tagaplaanile. Mõtlesin, et ole aus nende vastu, et nad lihtsalt on mul olemas aga kogu tähelepanu läheb mujale. Teiseks põhjuseks on see, et mul lihtsalt ei vedanud nendega. Juhtus erinevaid asju mida võiks tõlgendada kui märke, et see tõug ei ole mulle. Kolmandaks, on Eestis juba päris palju väga häid ja tugevaid pässikasvatajaid. Nendeni küündimiseks puudub mul soov ja võimalus.
Õnneks leidsid minu pässitüdrukud omale uue, hea kodu suht vana kodu lähedale. Usun, et seal on neil palju parem. Igaljuhul jõudu ja jaksu neile ja nende uuele omanikule.

Meenutuseks ka mõned pildid:












No comments:

Post a Comment